torsdag 2 oktober 2014

Mina tårtor

Som inledning till den här bloggen tänkte jag ägna några inlägg åt att visa de tårtor jag gjort hittills. Till en början kanske det inte kommer se ut som så mycket för världen, men om du har lite tålamod kommer du se förbättringen! Jag kommer att lägga upp ett inlägg i veckan och börja med den första egna tårtan jag gjorde för att arbeta mig framåt i tiden. Emellanåt kommer det kanske komma lite andra inlägg när jag bakar något speciellt.

Jag kommer att försöka sammanfatta bakningsprocesserna bakom varje tårta; vad som gick bra och inte och vad jag lärde mig. Nästan varje gång provar jag en ny teknik, vilket gör att det finns mycket som kan gå fel, men också att jag hela tiden får nya tricks.

Första tårtan kommer upp imorgon, so stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar